دوباره سلام

فکر کنم رکورد تنبل ترین وبلاگ نویس دنیا رو من بزنم !! تاریخ نوشته هام نشون میده که سالی یه بار جو گیر نوشتن میشم و بعدش دوباره ..... خیلیییی بده خودم قبول دارم.

من در مقاطع مختلف وبلاگهای مختلفی در مورد مساُِئل زنان، مسائل اجتماعی و سفر داشتم ولی نمیدونم چرا علی رغم علاقه به نوشتن وبلاگ، انقد کم کاری میکنم....

آخرین مطلب مال دو سال پیش بود که قرار بود بعدش خاطرات سفر سوئد رو بنوسیم که ننوشتم ... سعی میکنم خیلی زود بنویسم بعد از اون هم در مورد سفرهای  اندونزی و استرالیا بنویسم،  نه به خاطر اینکه فکر کنم کسی به این ویلاگی که خودم فراموشش میکنم سر میزنه ، نه ، به خاطر اینکه هر از گاهی که خودم یادم میفته و میام سراغش کلی خاطره خوب برام زنده میشه که با دیدن عکسا خیلییییی فرق داره .... 

حالا اگه این وسط کسی در مورد سفر به جاهای مختلف سرچ کرد و اتفاقی گذرش به اینجا افتاد (کاری که خودم قبل از هر سفری انجام میدم و وبلاگهای دیگران رو در اون مورد میخونم) خوب بازم خیلییی خوشحال میشم اگر اطلاعات اینجا براش مفید باشه و کمکی کرده باشم ....